מימוש אחריות

אם המוצר שרכשתם פגום, והאחריות עליו עדיין בתוקף, תוכלו לממש את האחריות ולקבל תיקון או החלפה ללא עלות.

מימוש האחריות נעשה מול יצרן המוצר או חברה מטעמו. לפניכם רשימה של כל נותני השירותים הרלוונטיים לכל סוגי המוצרים, אליהם תוכלו לפנות על מנת לממש את האחריות.

אם לא הסתדרתם ואתם זקוקים לעזרה, תוכלו למלא את הטופס המופיע בהמשך עמוד זה, וצוות שירות הלקוחות שלנו יסייע לכם בתהליך.

מחשבים ניידים

Asus – מעבדות ותמיכה 0732248174 קישור לאתר

Lenovo – לנובו ישראל 1809-25-89-90 / מעבדת CPM – 03-7183700 קישור לאתר

מחשבי ThinkPad – מעבדות IBM, טל': 6557* / 03-9142800

Dell – יעל מערכות 1809-444-688 / 09-9527555

HP – מעבדות HP 09-8304848 קישור לאתר

Toshiba – מעבדות CPM 03-7183700 קישור לאתר

Apple – מעבדות DCS 1700-701770 קישור לאתר

Acer – מעבדות ותמיכה 073-274-7700

MSI – סרבפרו 03-5598555 / 9770* קישור לאתר

Huawei – מעבדת CPM – 03-5533300 קישור לאתר

Click or drag files to this area to upload. You can upload up to 10 files.
כאן תוכלו להעלות את חשבונית הרכישה שקיבלתם בעת קניית המוצר, וכן תמונות של הפגם במוצר.